Samsung A60R Animal Hygiene zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung A60R Animal Hygiene zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Diederiks58 30-11-2014

Ik heb inmiddels de duurzaamheid bepaald. Wat een waardeloze stofzuigerslang en telescoopbuis. De slang sluit slecht aan op de stofzuiger waardoor steeds valse lucht wordt aangezogen. Aan de uiteinden van de buis zitten plastic busjes die gemakkelijk loslaten. Stofzuigen doet het ding verder goed. Maar voor deze prijs verwacht je een betere buis en slang.

Diederiks58 20-03-2015

Inmiddels heeft de leverancier (Megapool) de slang met wartel vervangen.
Nu is het probleem verholpen.

wingdeurne 09-04-2014

Ik zocht een stofzuiger met een grote zuigkracht en die heb ik gevonden! Het losliggende kamerbreedtapijt in de woonkamer kwam zelfs omhoog. Meteen het stofreservoir leeggemaakt, lekker schoon! Snoer had iets langer mogen zijn. De UV borstel niet aan de telescoopbuis, helaas ....

Wilend8800 22-03-2014

Heb deze Samsung stofzuiger aangeschaft na grondig onderzoek op Internet (o.a.Kieskeurig)Reviews gelezen , beoordelingen meegenomen . Natuurlijk , je kan een stofzuiger kopen welke goedkoper is , maar niet een met een regelbare zuigkracht als deze . Mooie vormgeving , 3 zuigmonden worden meegeleverd en een behoorlijke lengte van de snoer . Op volle zuigkracht hoor je het motortje, maar verder goed stil in de middelste stand . Kortom een degelijk apparaat en dus een echte aanrader .

Diederik58 14-03-2014

Mooie vormgeving. Ziet er stevig uit. Duurzaamheid lastig te bepalen omdat ik de stofzuiger nog maar net heb.
Handig is de bediening vanaf het handvat van de stofzuigerslang.
Maar liefst drie verschillende zuigmonden bijgeleverd. Helaas geen parketborstel, maar die is als optie verkrijgbaar.
Maakt niet veel lawaai. Is relatief licht.
Snoer is van stug materiaal en rolt minder gemakkelijk op.
Handleiding had uitgebreider gemogen bijv. waarvoor dient de UV straling van de speciale borstel voor beddengoed.

Antonius10 02-03-2014

zuigt goed en fijn in gebruik.
handig met de afstandsbediening in handgreep.
mooie vormgeving. veel handige accesoires erbij.

Arman1 17-02-2014

Het ziet er heel mooi en strak uit en heeft veel mogelijkheden en gebruiksgemak vind ik ook geweldig.
Aangezien ik hem nog een paar weken heb aangeschaft, kan ik nog weinig hierover vermelden maar ik denk dat het aparaat op dit punt ook goed zou scoren.

Stam6668 09-02-2014

Heel tevreden over de stofzuiger. Een aanrader voor huisstofmijtallergie. Aparte zuigkop om bedden mee te zuigen.

Jeronimo75 03-02-2014

Prachtige stofzuiger, eerst in de winkel mogen uitproberen en er zat onwijs veel kracht in. Mooie afwerking en voldoende accessoires. Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen omdat ik hem nu nog niet gebruik. We hebben hem voor onze nieuwe woning aangeschaft.

Beckers-de Jong 29-01-2014

Nadat mijn oude stofzuiger echt op was deze gekocht.
Door de goede recenties was hij naar boven gekomen. Echt een genot om te gebruiken. Door de extra accesoires zeer compleet. Heel erg stil. Door het traploos gebruik echt overal inzetbaar. Ziet er heel mooi uit. Wat een luxe!!